×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
آزادسازی حلب تحولی بزرگ در پیروزی اسلام بر گروه‌های تکفیری است/ دولت پاسخ کوبنده به نقض کنندگان برجام بدهد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آزادسازی حلب تحولی بزرگ در پیروزی اسلام بر گروه‌های تکفیری و مستکبران است.

وی افزود: غرب و آل‌سعود پنج سال تلاش برای حمایت از دست‌پرورده خود یعنی گروه‌های تکفیری و تروریستی کردند تا بتوانند به اسلام ناب محمدی (ص) و نظام اسلامی ضربه بزنند و امروز شکست مفتضحانه خود را می‌بینند و این رخداد مهم تاریخی که با استعانت از خداوند محقق شد، جای تبریک به همه مسلمانان دارد.

وی با تبریک میلاد نبی‌اکرم اسلام (ص) و هفته وحدت، پیامبر اسلام (ص) را منجی و نجات‌بخش همه ملت‌ها و جهانیان دانست و با ذکر خصوصیات آن حضرت بیان داشت: اسلام خواستار صلح و صفا و آرامش در همه مناطق عالم است و این مستکبران عالم هستند که می‌خواهند با خوی استکباری بر مردم حاکمیت داشته باشند و برای سود خود و این حاکمیت هر جنایتی را داشته باشند و اسلام ناب توان مقابله با این ظلم و ستم را دارد و با وحدت همه مسلمانان می‌توان زودتر به این صلح و صفا و آرامش در جهان دست یافت.

خطیب جمعه سیرجان ایران اسلامی را الگوی اتحاد و وحدت شیعه و سنی برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کرد و ابراز داشت: در سایه این اتحاد است که ملت ایران به پیشرفت و اقتدار رسیده و می‌تواند امنیت کامل داشته باشد و نباید پول و ثروت مسلمانان در تفرقه و کشتار یکدیگر و با برنامه استکبار باشد.

حسینی گفت: استکبار جهانی هشت سال هم تهاجم و جنگ تحمیلی را توسط نوکران خود برای ملت ایران ایجاد کرد و ملت ما هشت سال دفاع مقدس را با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید به پیروزی بر همه قدرت‌های جهانی تبدیل کردند و امید آن داریم به زودی با حمایت همه مسلمانان و وحدت بتوانیم در یمن و بحرین هم جشن پیروزی بگیریم.

وی خواستار پاسخ کوبنده دولت به نقض کنندگان برجام شد و تاکید کرد: اوباما دو سال پیش قول داد، حتی اگر کنگره برجام را نقض کند، وتو می‌کنم و امروز نه وتو کرد و نه امضا و این قانونی شد که برجامی عمل نشود و تحریم‌ها هم باشد که این دشمن باید پیامد بدعهدی‌های خود را لمس کند و ملت پشتیبان و همراه دولت است و دولت تردید در پاسخ نداشته باشد.

حسینی اظهارات نخست وزیر انگلیس در رابطه با ایران توهین به ملت ما عنوان و خاطرنشان کرد: گرچه این پیر سیاست حیله و نیرنگ در همه جا و هم در جنگ تحمیلی هم در برجام و همه پیروزی‌های ملت ایران مشکلات خود را داشت، اما مردم منتظر پاسخ دولت و حداقل تعطیلی سفارت انگلیس در جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.