×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آغاز تعطیلی صنوف غیرضروری در  شهرستان سیرجان از شنبه

محمود اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: براساس دستور ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان به دلیل شرایط قرمز شهرستان و پیشگیری از شیوع ویوس کرونا از تاریخ۱۳۹۹/۰۸/۰۸به مدت ۱۴ روز واحد‌های صنفی غیرضروری در سیرجان تعطیل می شوند.

وی افزود: در صورت بی اعتنایی و عدم رعایت واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی، با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

محمود اسدی اذعان کرد: صنوفی که همه روزه خدمات ارائه می‌کنند، صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان هستند،این اصناف شامل تعمیرات خودرو، آپاراتی،عمده‌فروشان مواد غذایی، خواربار فروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی‌ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، نانوایان، میادین میوه و تره‌بار و تعویض‌روغن و کارواش مشابه شرایط عادی همه روزه باز هستند و به شهروندان خدمت‌رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی مانند استفاده از محلول ضدعفونی کننده و گذاشتن دستکش پلاستیکی یکبار مصرف (در صورت نبود دستکش استفاده از کیسه فریزری) برای مشتریان در ورودی واحدهای صنفی ضروری الزامی و درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی واحدها با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

اسدی از تمامی واحد های صنفی که از ابتدای شیوع کرونا درشهرستان سیرجان با اتاق اصناف همکار داشتند و مغازه های خود را به صورت خودجوش تعطیل کردند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.