×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آغاز ثبت‌نام کنکور دکتری ۹۳ از ۵ آذر / برگزاری آزمون در ۱۶ اسفند

konkorبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از مهر،حسین توکلی افزود: داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org از روز سه شنبه پنجم آذرماه تا روز دوشنبه ۱۱ آذرماه سال ۹۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کدرشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی ثبت‌نام و در آزمون مربوطه شرکت کند.

توکلی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام در این آزمون مبلغ ۳۱۵ هزار ریال است که داوطلبانی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است می توانند وجه ثبت نام را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: به منظور سهولت در کار از روز شنبه دوم آذرماه امکان خرید کارت ثبت نام وجود دارد و داوطلبان می توانند آن را زودتر خریداری کنند. پس از آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم از جمله شرایط شرکت در مراحل ثبت نام است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برنامه زمانبندی آزمون دکتری سال ۹۳ گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۳ روز جمعه ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار می شود و نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در دهه دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۳ از طریق سایت سازمان منتشر خواهد شد.

وی افزود: انتخاب رشته اینترنتی برای مجازین به انتخاب رشته منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۳ انجام می‌گیرد. فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.

توکلی یادآور شد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ در نیمه دوم شهریور ماه ۹۳ اعلام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.