×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
آغاز ساخت تعاونی‌های مسکن کارگری در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این تعاونی‌ها با اعتباراولیه بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در مدت ۲ سال ساخته وتحویل کارگران واجد الشرایط وعضو می‌شود.

محمد جعفر کبیری در بررسی مشکلات تعاونی‌های شهرستان سیرجان افزود: ۱۹۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تبصره ۱۸ به تعاونی‌های سیرجان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه کارگران می توانند در طرح مسکن ملی خانه دار شوند، تصریح کرد: کارگران می توانند هم در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند و هم به عضویت تعاونی های مسکن درآیند. به موجب این طرح زمین در اختیار تعاونی مسکن کارگری قرار می گیرد و از زمینهای جوار شهرکهای صنعتی که امکان ساخت در آنها وجود دارد، استفاده می شود.

رضا اسماعیلی مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم گفت: استان کرمان دارای ۵ هزارواحد تعاونی در بخش‌های مختلف است که ۲ میلیون ۲۰۰ هزار نفردر این تعاونی‌ها عضو هستند و ۵۶ هزار فرصت شغلی هم ایجاد شده است.

در ادامه این مراسم سهراب بهالدینی فرماندار ویژه سیرجان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: کارگر اگر دارای مسکن باشد و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش می‌کند و این مهم اثرات اجتماعی و اقتصادی زیادی بر خانواده‌ها خواهد داشت.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تعاونی‌های توسعه و عمران در شهرستان ها، فرصتی جدی برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف و توسعه فرهنگ تعاون است که دراین باره باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.