×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آغاز فاز مطالعاتی احداث لاین دوم پل خرم آباد

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز در راستای طرح شهر محله محور،محله مسجد محور،اعضای شورای شهر وشهردارسیرجان از پروژه های عمرانی شهرداری در محله خرم آباد بازدید و طی دیدار مردمی با اهالی خرم آباد درخواست ها و مشکلات اهالی خرم آباد را مورد بررسی قرار دادند.

رضا سروش نیا،شهردار سیرجان در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری سیرجان در این محله به منتخبین مردم در شورای شهر از آغازفاز مطالعاتی لاین دوم پل خرم آباد خبر داد و گفت: با تاکید نمایندگان مردم در شورای شهر فاز مطالعاتی احداث لاین دوم پل خرم آباد آغاز و تامین اعتبار مورد نیاز احداث لاین دوم این پل در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری به شورا قرا خواهد گرفت.

شهردار سیرجان گفت: با اینکه روشنایی معابر وظیفه ذاتی اداره برق می باشد،شهرداری سیرجان با پیگیری اعضای شورا و مطالبات مردمی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار را به روشنایی معابر شهری اختصاص داده است و محلات حاشیه ای و کم برخوردار در این پروژه در اولویت می باشند.

سروش نیا در پایان گفت: شهر خوب با همراهی شهروندان ساخته می شود و از همه شهروندان فهیم سیرجانی می خواهم مجموعه شهرداری را در داشتن سیرجانی سالم،پیشرو و آباد یاری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. بینام

    سلام . پل خرم آباد که ئهمون یه لاینش هم فعلا جوابگوهست . کاش یه فکری به حال زیر گذر مکی آباد میکردید که برا مردم رویا شده ……

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.