×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

169708_855
حتی بر اساس متن منتشرشده توسط خود جناب آقای روحانی در کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای»، تناقضات و خلاف واقع گویی های ایشان کاملا مشهود است. در این کتاب آقای روحانی از چگونگی تعلیق همه جانبه فعالیت های هسته ای ایران و داستان وادادگی تیم هسته ای ایران در برابر کشورهای غربی روایت کرده و بیان می کند که…

گروه سیاسی ـ اظهارات بی پایه و اساس آقای حسن روحانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، هنوز هم با واکنش محافل کارشناسی و رسانه ای همراه است.

به گزارش بولتن نیوز، روحانی در پاسخ به سؤال مجری گفت‌وگوی ویژه خبری مبنی بر توقف قراردادهای سعدآباد، بروکسل و پاریس گفت: شما که می‌دانید این مسائل دروغ است، در سعدآباد اصلاً قراردادی نبود، طرح این مسائل مربوط به بی‌سوادها است، شما که اینها را می‌دانید و اگر در گوشی به شما اطلاع می‌دهند حتماً آنها بلد نیستند که به شما می‌گویند. وی افزود: در بیانیه تهران قطعنامه این بود که همه چیز متوقف شود ولی ما اجازه ندادیم.

در ادامه مجری برنامه در رابطه با تعطیلی UCF سؤال کرد که روحانی اظهار داشت: شما آن زمان کجا بودید؟ خوب است که تاریخ را بخوانید، مذاکرات تهران مهر سال ۸۲ انجام شد و UCF فروردین ۸۳ به مرحله اول رسید و مرحله پس از آن پائیز ۸۳ بود و در فروردین ۸۴ نیز تکمیل شد. وی افزود: تولید آب سنگین در تابستان ۸۳ صورت گرفت، تولید کیک زرد زمستان ۸۳ و تکمیل سانتریفیوژ نیز زمستان ۸۳ انجام شد. روحانی گفت: ما هیچ کاری را متوقف نکردیم بلکه فناوری را تکمیل کردیم.

این در حالی است که حتی بر اساس متن منتشرشده توسط خود جناب آقای روحانی در کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای»، تناقضات و خلاف واقع گویی های ایشان کاملا مشهود است. در این کتاب آقای روحانی از چگونگی تعلیق همه جانبه فعالیت های هسته ای ایران و داستان وادادگی تیم هسته ای ایران در برابر کشورهای غربی روایت کرده و بیان می کند که اگر درایت رهبر انقلاب نبود، بدون شک کاپیتالاسیون دیگری بر ایران تحمیل می شد.

اما گویا آقای روحانی حتی متن منتشرشده توسط خودشان را هم فراموش کرده اند که چنین ادعاهای واهی را در برنامه زنده تلویزیونی مطرح کردند.

بنابراین سیرجان خبر، اولا محض اطلاع شخص جناب آقای روحانی و ثانیا مخاطبین محترم سیرجان خبر و همه مردم عزیز کشور، فایل عملکرد جناب آقای روحانی و تیم هسته ای ایران در دولت اصلاحات را برای دانلود منتشر می کند.

لینک دانلود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.