×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آنچه در گفتگوی ویژه خبری با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر گذشت

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان شب گذشته با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
شهباز حسن پور توجه مسئولان به بحث آب را از ضروریات استان دانست و گفت: یکی از اقدامات خوبی که  توسط صنعتگران و مسئولان استان انجام گرفته بحث انتقال آب از بندرعباس به سیرجان است که ۱۰ درصد از پیشرفت کار در حال بررسی است.
وی بیان کرد: یکی از نگرانی های مردم سیرجان در طی ماه های اخیر بحث انتقال آب سد تنگوئیه و چاه های بالا دستی بود که با پیگیری های انجام شده تخلفاتی در وزارت نیرو و اداره آب منطقه ایی مشخص شد که از طریق سازمان بازرس و دستگاه های نظارتی در حال بررسی است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر تامین آب شرب مردم را از اولیت های کاری خود برشمرد و عنوان کرد: اکثر آب شهر های استان دارای کیفیت پایینی است و باید تصفیه شود و یکی از اقداماتی که در دستور کار است تامین آب شرب مردم است و در خصوص شفاف سازی انتقال آب از طریق تانکر به معدن گل گهر باید گفت که این آب ها از چاه های رده خارج و بلا مصرف است.
شهباز حسن پور در خصوص کارخانه فولاد در شهرستان های سیرجان و بردسیر اشاره کرد و افزود: با توجه به اهداف برنامه ریزی شده اولین تولید آهن اسفنجی سال گذشته در کارخانه فولاد بردسیر کلید خورد و اولین تولید آهن اسفنجی در شهرستان سیرجان نیز در ماه گذشته آغاز شد که از رئیس جمهور نیز برای افتتاح این مجتمع فولاد نیز دعوت شد.
این عضو کمیسون بودجه مجلس با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه راه و مسکن اظهار داشت: ۲۵ کیلومتر محور گل گهر در هفته گذشته افتتاح شد و در نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که جاده گل گهر تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
حسن پور در خصوص مراجعات اخیر به دفتر وی در خصوص واگذاری زمین گفت: در زمینه مسکن از سوی مسئولان مربوطه در طی سال های اخیر کوتاهی شده و کسی نیز پاسخگوی مردم نبوده اما باید این رویه اصلاح و تهیه مسکن در دستور کار قرار گیرد
وی ادامه داد:از کار آفرینان باید در ساخت مسکن مشارکت گرفت و نیازهای مسکن مرتفع شود همچنین شهرستان سیرجان به علت مهاجر پذیر بودن خود نیاز به بیست هزار واحد مسکونی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.