×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اتحاد ملت‌های مسلمان برای مطالبه خون هزاران حاجی منا ضروری است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: جایگاه برائت از مشرکان نزد مسلمانان حفظ شده و امروز ملت ایران این وظیفه را در برابر خداوند انجام می‌دهند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: شجره ملعون سعودی و اربابان آنها مقصر حوادث حج سال گذشته و قبل از آن هستند و به خاطر رفتار ظالمانه با میهمانان خدا، یکی شدن دولت‌ها و ملت‌های مسلمان برای مطالبه خون هزاران حاجی در منا ضروری است و سکوت موجب پایمال شدن خون شهدای حج می‌شود.

حسینی افزود: امیدواریم که امسال حجاج از کید و حیله صهیونیست‌ها و سعودی‌ها در امان باشند و این حرکت نابجا و نفرت‌انگیز آل سعود سرسپردگی‌اش را به صهیونیست، بیشتر ثابت کرد.

وی از دولت و سازمان‌های مربوطه در حج خواست در احقاق حقوق شهدای منا تلاش و پیگیری کنند و این مسأله مهم را رها نکنند تا سردمداران سعود اقرار بر تقصیر و پرداخت خسارت کنند.

حسینی با تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) و سالروز شهادت مسلم بن‌عقیل، مقابله با استکبار و ظلم را دستور خداوند عنوان کرد و بر حضور گسترده مردم در مراسم دعای عرفه که در محضر شهید گمنام برگزار می‌شود تأکید کرد.

امام جمعه سیرجان عنوان کرد: ملت ما هیچ‌گاه با دشمنان اسلام و مستکبران جهانی کنار نمی‌آید و اگر امروز حکام سعودی با همدستی آمریکا و یهود منطقه را ناامن می‌کند بیشترین خسارت این همدستی را خودش می‌پردازد و به‌زودی در آتش افروخته خود می‌سوزد.

حسینی با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، اقتدار و قدرت نظام اسلامی را در ولایت عنوان کرد و افزود: ولایت محور اتحاد و همبستگی همه مردم در جامعه است و بر اساس اصول اسلام، رهبری و ولایت همبستگی و اتحاد را رقم می‌زند.

وی به مناسبت‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: امسال جشن عاطفه‌ها به صورت نقدی واریزی به حساب و غیرنقدی تحویل کمیته امداد برگزار می‌شود و ما چادر و پایگاهی برای جمع‌آوری کمک‌ها در سطح شهرستان نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.