×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
احتکار ۱۱ میلیاردی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سردار عبدالرضا ناظری درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از احتکار اقلام غذایی و ضروری در انباری در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران ضمن اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی ، به همراه نماینده اداره صنعت و معدن و تجارت و نماینده دادسرا به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در بازرسی از این انبار ؛ ۶۸ تن برنج ،۹۶۰۰ عدد کنسرو ، ۳۶۰۰ عدد رب گوجه فرنگی یک کیلویی ،۴۸۰۰ عدد تاید دستی ، ۴۰ عدد روغن خوراکی ۵ کیلویی ، ۳۰۰ کارتن قند و مقادیری شامپو کشف شد. 

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و انبار مذکور  پلمب شد، افزود: ارزش کالاهای احتکار شده ،طبق نظر کارشناسان مربوطه،  11میلیارد و ۴۳۵ میلیون و ۲۰۰هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.