×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
احداث ۲۰ سالن ورزشی در سیرجان

sole varzeshiبه گزارش“سیرجان خبر” اصغر حدیدی در نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اعتباری نیز برای احداث ۲۰ سالن ورزشی در نقاط مورد نیاز شهرستان سیرجان اختصاص یافته است.

مسئول اداره ورزش و جوانان سیرجان افزود: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان از۴۳ سانتی‎متر به ۷۰ سانتی‎متر افزایش می‌یابد.

حدیدی تصریح کرد: با ایجاد فضاها و سالن‎های ورزشی نسبت به سال گذشته  و بر اساس اجرا و اتمام طرح‎های نیمه تمام، سرانه ورزشی شهرستان سیرجان ارتقاء می‌یابد.

وی گفت: تعداد بیمه‎شدگان ورزشی از هفت هزار و ۹۰۰ نفر در سال گذشته به ۱۶ هزار و ۹۰۰ نفر  رسیده است.

مسئول اداره ورزش و جوانان سیرجان خاطرنشان کرد: تعداد هیئت‌های ورزشی نیز از ۳۲  هیئت به ۴۲ هیئت رسیده که نشان دهنده استقبال عمومی مردم به ویژه جوانان به ورزش است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات فرا روی ورزش در این شهرستان گفت : منابع مالی احداث ۲۰ سالن ورزشی توسط بنیاد مسکن ، فرمانداری و خیرین تامین شده است.

شهباز حسن پور برنامه‎ریزی برای ورزش را وظیفه همه مسئولان به ویژه مسئولان هیئت‌های ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: در شهرستان  سیرجان مشارکت عمومی برای حل مشکلات توسط مردم خوب است و اگر برنامه‌ریزی شود و مردم بدانند مشارکت و کمک‌هایشان مثمرثمر است، با مسئولان ورزشی همکاری کرده و مشکلات را برطرف می‌کنند.

در پایان این جلسه مبلغ یک میلیارد ریال  توسط مجتمع سنگ آهن گل‌گهر برای کمک به برخی هزینه‌های هیئت‌های ورزشی  اختصاص یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.