×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ادامه راه شهدا و ایستادگی در برابر دشمن رمز اقتدار و پیروزی است/تکیه بر توان داخلی برای رفع مشکلات ضروری است

به گزارش“سیرجان خبر”امام جمعه شهرستان سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: برگزاری خوب کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان قابل تقدیر و تشکر است. 
حجت الاسلام محمود حسینی با تاکید بر ادامه راه شهداء برگزاری یادواره و بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را قابل تقدیر دانست و افزود: در سخنان و فرمایشات رهبری نیز ادامه راه شهداء و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن راز و رمز اقتدار و پیروزی است و امروز حربه ناامید کردن و ترساندن دشمن شکست خورده است. 
حجت الاسلام حسینی افزود: صف بندی دشمنان در مقابل حق همیشه بوده اما دشمن با همه کثرت و امکانات در مقابل حق شکست خورده و امروز نظام اسلامی و اهل تقوا با ایستادگی در مقابل جبهه استکبار پیروزی قطعی را رقم می زند. 
خطیب جمعه سیرجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به سنت ازدواج و بنیان محکم خانواده تاکید داشته و دارند لذا باید مسئولان و خانواده ها زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند. 
وی توصیه های رهبری به مسئولان را نیز دور شدن از بی حوصلگی و ناامیدی، توجه به اقتصاد مقاومتی و محرومین و بها دادن به نسل جوان و نسل مدیران جهادی عنوان کرد و گفت: تکیه بر توان داخلی برای رفع مشکلات ضروری است و باید قوای سه گانه و مردم مشکلات را حل کنند زیرا هیچ مشکلی نیست که در کشور قابل حل نباشد. 
امام جمعه سیرجان به نمایندگان مجلس نیز توصیه کرد: نظارت و قانون گذاری را با جدیت بیشتر پیگیری کنند و به جای کار اجرایی برنامه برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشند. 
خطیب جمعه سیرجان گفت: تعامل با اروپا و آمریکا تاکنون هیچ مشکلی را برای کشور و مردم حل نکرده زیرا آنها بنای کمک ندارند و به جز ترفتد و توطئه برای ضربه زدن و دشمنی سیاست گذاری نمی کنند. 
حجت الاسلام حسینی، سفر بشار اسد به کشورمان و دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانه تثبیت دولت سوریه، تثبیت مقاومت، نفوذ ایران در منطقه و شکست آمریکا اعلام کرد و گفت: امروز استکبار نیز اعتراف به شکست دارد و باید جبهه همبستگی و اتحاد مستحکم و پا برجا بماند. 
وی رزمایش ۹۷ نیروی دریایی را نمونه ای از اقتدار و اتحاد و پیشرفت جمهوری اسلامی دانست و گفت : پیام این رزمایش هم آمادگی ، اتحاد و امنیت برای منطقه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.