×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ارزیابی وضعیت توان رزم یگانهای مستقر و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی استان کرمان

به گزارش ” سیرجان خبر” سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آغاز سفری دو روزه وارد شهرستان بم شد.
وی ضمن یادآوری خاطرات تلخ زلزله بم گفت: ما ارادت خاصی به مردم استان کرمان و همه شهرستانهای این استان از جمله شهرستان بم داریم و امروز یاد و خاطره روزهای تلخ زلزله بم برای ما زنده شد.
 
سرلشکر سلامی افزود: در زمان زلزله بم چند روز در این شهرستان حضور داشتیم که در خدمت فرماندهانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاح احمد کاظمی بودیم که در آن زمان فرمانده نیروی هوایی سپاه را برعهده داشتند و با استفاده از پرنده های بال ثابت و بالگرد در امدادرسانی به مردم این شهرستان نقش تعیین کننده ای داشتند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن اهداف سفر خود به کرمان تشریح کرد: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان و همچنین افتتاح پروژه های به ثمر نشسته محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.
وی ادامه داد: در این سفر از تعداد زیادی پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان کرمان بهره برداری می شود و  امیدواریم با استمرار خدمات رسانی مجموعه های مختلف خدمات رسان کشور و نهادهای حمایتی و دولت و بسیج و سپاه بتوانیم به تدریج سایه های این محرومیتها را ازکشور دور کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.