×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
از ابتدای سال ۷۰۰ میلیون تومان زکات در استان کرمان جمع آوری شده است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” همایش نقش زکات در فرهنگ و اقتصاد مقاومتی صبح روز چهارشنبه با حضور سرپرست کمیته امداد کشور در تالار نیاوران سیرجان برگزار شد.
در این مراسم مدیر کل کمیته امداد استان ضمن گرامیداشت شهادت سردار الله دادی گفت: در استان کرمان به جهت کمک به نیازمندان و شناسایی آن ها ۴۰ مرکز نیکو کاری راه اندازی شده که این مراکز نقش بسزایی در تقویت و کمک رسانی به نیازمندان واقعی داشته اند.
وحید میرزایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۷۰۰ میلیون تومان زکات در استان کرمان جمع آوری شده که نسب به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، که بیشترین زکات مربوط به پسته است.
شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در این مراسم با اشاره به نقش اشتغال در جامعه اذعان کرد: اشتغال یکی از دغدغه های جامعه است و باید در جهت رفع آن تلاش شود کمیته امداد نیز از فعالان بخش اشتغال است که تا کنون فعالیت های بسزایی در این زمینه داشته است.
دبیر ستاد احیا زکات کشور نیز در این مراسم ابراز داشت: بیشتر در آمد های حاصل از زکات در عمران مناطق محروم بویژه روستاها صرف می شود، که از پنج سال گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار مسجد توسط ستاد احیا زکات در کشور ساخته شده است.
حسین نبی لو خاطر نشان کرد: همان طور که از ذکات در قرآن نام برده شده در میابیم که اجرای این فریضه دینی بسیار مهم است و همه ما باید در راستای احیا زکات تلاش کنیم.
به گزارش “سیرجان خبر” در پایان این مراسم از ذکات دهندگان برتر و عاملان زکات شهرستان سیرجان تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.