×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
از همشهریان عزیز استدعا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش “سیرجان خبر” دکتر موقری پور با بیان این سخنان گفت: آخرین باری که در یک روز ۳ مورد فوتی داشتیم مربوط به ۲۶ آذر پارسال بود و همچنین ۲۹ آذر سال ۹۹ که در آن روز ۴ مورد فوت مثبت کرونا داشتیم و دیگر تا دیروز و امروز تعداد فوتی ها به عدد ۳ نرسیده بود.

وی اذعان کرد: این تعداد فوتی ها در روزهای مختلف و ۴۸ ساعت گذشته فقط یک عدد نیست و بیان گر چندین و چند خانواده ای است که از بابت این ۶ مورد فوتی، داغدار شده و به سوگ عزیزان شان نشسته اند. لذا با شروع موج جدید کرونا از همشهریان فهیم سیرجانی و صاحبان مشاغل استدعا داریم که پروتکل های بهداشتی را جدّی بگیرند تا بیش از این متحمل خسارت نشویم.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا سیرجان افزود: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرند، از برقراری دورهمی ها و مراسم خودداری کنند، کارهای بیرون از منزل خودشان را حتی المقدور به صورت آنلاین انجام بدهند همچنین عزیزانی که واکسن کرونا را تزریق کرده اند نیز همچنان باید از ماسک استفاده کنند زیرا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، سرایت پذیری واریانت هندی ( دلتا ) ویروس کرونا بسیار بیشتر از گونه های قبلی این ویروس است.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد که اگر در مراسمی دعوت شدند با یک پوزش خواهی محترمانه از حضور در این مراسم ها خودداری کنند تا ریسک ابتلا به کرونا را در خودشان و عزیزان شان به حداقل برسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.