×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
استقلال – کاسپین قزوین؛ آبی‌پوشان به سرنوشت رئال دچار می‌شوند؟

esteghlal footballبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی اولین بازی‌اش را در مرحله یک سی‌ و دوم جام حذفی انجام خواهد داد.

حریف آبی‌پوشان تهرانی، تیم دسته دومی کاسپین قزوین است. تیمی ناشناخته برای کادر فنی استقلال. همین مسئله می‌تواند بازی را جذاب کند و قزوینی‌ها شاید بتوانند برای تیم بزرگ استقلال دردسرساز شوند.

قطعا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش می‌دانند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ تیمی را نباید دستکم بگیرند. حتی اگر حریف‌شان تیمی از لیگ دسته دوم باشد.

سرمربی استقلال به احتمال فراوان در این مسابقه بیشتر از بازیکنانی استفاده می‌کند که کمتر در لیگ برتر به آنها بازی رسیده است و به همین دلیل شاید فردا ( سه‌شنبه) شاهد استقلالی متفاوت در میدان باشیم. قطعا قلعه‌نویی به بازیکنان اصلی تیمش برای دیدار روز شنبه با فجرسپاسی در لیگ برتر استراحت می‌دهد.

البته خسرو حیدری به دلیل محرومیت از فصل گذشته و محمد مهدی نظری به دلیل بیماری‌ سرماخوردگی در بازی با کاسپین غایب هستند.

دیدار با استقلال و پخش مستقیم بازی بهترین فرصت برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین است تا توانایی‌های خود را به اهالی فوتبال نشان دهند و آنها با انگیزه‌ و توانی مضاعف به مصاف آبی‌پوشان تهرانی خواهند رفت.

روی کاغذ شانسی برای پیروزی و صعود کاسپین قزوین وجود ندارد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. وقتی رئال مادرید شنبه ‌شب در جام حذفی اسپانیا مقابل تیم دسته سومی متوقف می‌شود، شاید استقلال هم به سرنوشت رئال ماردید دچار شود. البته اگر حریفش را دستکم بگیرد.

برنده این مسابقه در مرحله یک شانزدهم باید با ملوان انزلی بازی کند. ملوانان که این روزها در لیگ برتر خوب نتیجه می‌گیرد و برخلاف وضعیت مالی‌شان از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.