×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
استکبار با هر کشور استقلال طلب دشمن است

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر”  امیر دریادار حبیب اله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جهت شرکت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی،فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه به سیرجان سفر کرده است.

سیاری در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «ملتی که نتواند از خود دفاع کند ملت زنده‌ای نیست» گفت: در جنگ جهانی دوم کشور ما توسط متفقین اشغال شد، متفقین در این جنگ با آلمان جنگیدند و پیروز شدند و ایران را پل پیروزی نام نهادند سپس روسیه از شمال و انگلیس از جنوب کشور ما را اشغال کردند چون توان دفاع نداشتیم و چند میلیون آدم از بین رفتند چون توان دفاع نداشتند.

دریادار سیاری با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور، جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایتمدار برشمرد و خاطر نشان کرد: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل از انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند ولی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی‌ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی بواسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی که ما زیر بار ظلم نمی رویم و مستقل هستیم ، استکبار هم با هر کشور استقلال طلبی دشمن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه افزود: ۲۰۰ هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار«استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و البته «راه ما راه حسین است» پیش بروید.

وی در پایان با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا می‌فرمایند « اگر دشمن به کشور ما چپ نگاه کند با تیزی خشم جوانان روبرو می شود» تصریح کرد: بدانید که تا شما زنده اید و این گونه در خط هستید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد.

گفتنی است ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریای ارتش با شعار گرامیداشت یاد شهدای وظیفه، پرورش روحیه معنویت و نشاط ۱۷ آبان‌ماه در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان آغاز به کار کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.