×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
استکبار جهانی به فکر توطئه علیه ملت‌ها برای جلوگیری از بیداری اسلامی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دائم به فکر توطئه علیه ملت‌ها برای جلوگیری از بیداری اسلامی است.

وی ابراز داشت: دشمن با موانعی که ایجاد می‌کنند، نمی‌تواند جلوی بیداری ملت‌ها را بگیرد و جهان به ویژه ملت‌های مسلمان به این آگاهی رسیده و به این بصیرت دست یافته‌اند که دخالت، ظلم و ستم آمریکا به ملت‌ها موجب بدبختی کشورشان شده است و امروز هر حرکت آمریکا در جهان به ضرر ملت‌ها است.

امام جمعه سیرجان افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای هم ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و ملت ما هم ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده خواستار شفافیت مذاکرات و اطلاع‌رسانی کامل جریان مذاکره است تا بتوانند موضع حمایتی خود را برای همیشه و به نفع ملت و نظام داشته باشد.

حسینی دولت و ملت ایران را مقتدر در برابر هر حرکت توطئه‌آمیز دشمن عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی زانو زدن دشمنان در برابر ملت ایران با اعمال تحریم‌هایی که برای جنگ اقتصادی علیه ما داشت و برنامه‌ریزی دولت باید در مسیر بندهای اقتصاد مقاومتی باشد تا مردم هم با مشارکت خود بتوانند، دشمنان را شکست دهند.

وی بیان داشت: ما با اعمال سیاست نه گفتن به دشمن طی ۳۵ سال گذشته از انقلاب روز‌به‌روز به اقتدار بیشتر رسیدیم و به همین میزان بلکه بیشتر هم از ابهت و قدرت دشمنان کاسته شد و امروز در اوج خفت و خواری علیه ما توطئه می‌کند و گزینه‌ها را روی میز دارد.

این مسئول ادامه داد: این چه گزینه‌ای است که فقط به دنبال رضایت اشغالگران کشور مظلوم فلسطین است و هرگاه می‌خواهد رضایت اربابان صهیونیستی را جلب کند، ملت ما را از گزینه‌ها می‌ترساند و حتی امروز در بحث اوکراین به روسیه نیز گفته است که گزینه‌ها روی میز است.

حسینی از عملکرد فرهنگی مسئولان کشور انتقاد کرد و گفت: نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسائل فرهنگی کشور نشان از عملکرد بد شما دارد، لذا ملت ما فرهنگی را می‌خواهند که به ارزش‌ها، شهدا، ائمه اطهار (ع) و اسلام تهمت زده نشود و مورد احترام باشند.

وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: شما امروز چه روزنامه‌ها یا چه کسانی را مطرح می‌کنید که مردم نمی‌پسندند و رهبری هم نگران می‌شود که باید نگاه کنید و نقص‌ها را برطرف و رهبری نظام و ملت را از نگرانی در مورد آینده مسائل فرهنگی به ویژه ارشاد اسلامی برهانید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.