×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
استکبار جهانی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است/بازی های سیاسی نباید به جایی ختم شود که ضرر ملت را رقم بزند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در خطبه های امروز نماز عید فطر با اعلام این مطلب افزود : با بصیرت و آگاهی از ترفندهای دشمنان و همبستگی و ایستادگی دشمن را شکست دادیم و با امید به آینده ای روشن اعلام می کنیم استکبار جهانی در سراشیبی سقوط قرار گرفته وامروزهم نمی تواند از منجلاب ظلم و جنایات خود خارج شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی با تاکید بر امید به آینده گفت : حضرت امام خمینی که در سالگرد ارتحال ملکوتی اش هستیم پس از ۱۵ سال مبارزه با ظلم طاغوت و با امید به آینده و تحمل تبعید و شکنجه ها و ایستادگی و مقاومت پیروزشد و این راه تا پیروزی بر مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا ادامه دارد.

وی ۳۰ سال زعامت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را ستود و افزود : رهبری معظم کشتی پرتلاطم انقلاب را هدایت کردند و ایشان نکته قابل توجه و راه پیروزی نهایی را ایستادگی و مقاومت دانستند و ملت ما نیز با اتحاد و وحدت و اطاعت از ایشان عزت و اقتدار خود را داشته و دارند .

خطیب نماز عید فطر سیرجان به سال انتخابات هم اشاره کرد و گفت : بازی های سیاسی و سلائق مختلف نباید به دعواهایی ختم شود که ضرر ملت را رقم بزند و ضروری است این دعواهای سیاسی کنار گذاشته شود و کاندیداها هم از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و به جای این تخریب ، توانمندی خود به مردم اعلام کنند تا وحدت حفظ و مردم هم با اشتیاق تصمیم خود را در انتخاب اصلح بگیرند.

امام جمعه سیرجان بر فریضه امر به معروف تاکید کرد و گفت : مراقب باشیم دشمن ۲۰ سال تهاجم فرهنگی را شروع کرده و امروز با ابزارهای جدید و تبلیغات مختلف و فضاهای مجازی قصد تخریب دین و مردم را دارد و اعلام می کند مردم از دین و نظام مایوس و خسته شدند و ما اعلام می کنیم شما حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و نمازهای ماه رمضان و مساجد و جلسات قرآن کریم وو امروز نماز عید فطر را نمی بینید و شما دشمنان به فرموده قرآن کریم کور ، کر و نادان هستید و کید شما به خودتان برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به مردم هم توصیه کرد که حال و هوای ماه رمضان و فیوضات به دست آمده را ادمه داهند و شب زنده داری ها ، جلسات قرآن کریم و نمازهای جماعت پرشور را از دست ندهند و بدانند دشمنان زمین خورده و مرعوب این برنامه های دینی هستند.

وی به مشکلات مردم از جمله تورم و گرانی هم اشاره کرد و گفت :دولت به فکر اشتغال ، مسکن و ازدواج جوانان باشد که البته مردم هم کمک می کنند و مبحث گرانی باید حل شود و با ایجاد فروشگاه های متعدد محله ای و نظارت این مشکل رفع شود و همه و همه برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی و دوری از تجملات گام برداریم.

خطیب نماز عید سیرجان در مورد تکریم ارباب رجوع هم گفت : شخصا با فرماندار شهرستان به ادارات مراجعه و این مبحث را دنبال می کنیم و در خصوص جلوگیری ازگرانفروشی و تثبیت نرخ های بازار همکاری و نظارت داریم .

وی در خصوص مصلای نمازجمعه سیرجان هم گفت : مدت ده سال است که ساخت این مصلی شروع شده است و هنوز برای اتمام فاز اول و استفاده از آن ۳۰ میلیارد تومان نیاز است که قشرهای مختلف مردم ، اعتبارات دولتی و به خصوص شرکت های صنعتی و معدنی شهرستان در این زمینه کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.