×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
استکبار ۹ دی پاسخ کوبنده‌ای از مردم ‌دریافت می‌کند‌

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: امروز در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیست قرار گرفته‌ایم که گستاخی و توهین به ملت ایران است و باید ایستادگی کرد.

وی افزود: استکبار جهانی در گرامیداشت سالروز ۹ دی پاسخ کوبنده‌ای از حضور مردم دریافت می‌کند.

حسینی با انتقاد از سیاست‌های فریب‌کارانه آمریکا و شخص اوباما گفت‌: این چه توافقنامه‌ای است که هر کار بخواهند علیه ملت ایران انجام می‌دهند و هر حرفی را می‌زنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران ‌با تحریم‌ها شکست نمی‌خورد، بلکه با ایستادگی بیشتر دشمنان را زمین‌گیر می‌کند، ۹ دی به معنی ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان و نتیجه آن‌ اقتدار و شکست دشمن‌ است.

حسینی گفت‌: آمریکا در همه ابعاد سیاسی، نظامی و اقتصادی فرو پاشیده است و امروز منفورترین نظام دنیا در نزد ملت‌ها است، به فرموده امام راحل بزرگترین ساده لوحی است که تصور کنیم آمریکا از ما و اسلام دست برداشته است.

خطیب جمعه سیرجان به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ابراز داشت: کسانی که حرمت‌شکنی روز عاشورا را هدایت و پشتیبانی کردند، بزرگترین گناهشان این بود که چالشی برای نظام ایجاد کردند که دشمن از آن شادمان شد.

وی افزود: حتی ارزش‌های اسلام را شکستند و بعد هم حاضر به عذر‌خواهی نشدند، ملت ما با حضور خود در سال ۸۸ دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت کردند و شکست بزرگی را برای آمریکا رقم زدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.