×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
اسحاقی بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان معرفی شد

به گزارش خبرنگار  سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” ، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سیرجان با حضور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل تالار فردوسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از هنرمندان برگزار شد فرماندار شهرستان سیرجان ضمن تاکید برفرمایشات رهبری در مورد فرهنگ گفت: حفظ وارتقاء وتدوین فرهنگ ومذهب استقلال فرهنگی ونوسازی نهادهای فرهنگی از فرمایشات رهبری است سالی که درآن قرار داریم سال اقتصاد وفرهنگ است این نشان دهنده این است که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مسئله فرهنگی واقتصادی است.

مکی آبادی  اظهار داشت: سی رسانه غربی فارسی زبان برعلیه ملت ایران به خصوص جوانان برای نابودی فرهنگ جمهوری اسلامی موضع گرفته وفعالیت می کنند، وظیفه ما در اداره فرهنگ و شورای فرهنگ عموی مبارزه با این هجمه ها و زمینه سازی برای حضور جوانان در مسائل مختلف فرهنگی است.

در ادامه این مراسم قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دشمنی ها و تبلیغات ضد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران و به خصوص جوانان ایرانی هیچ کاری از پیش نخواهد برد و تنها به ضرر دشمنان نظام تمام خواهد شد.

وفایی اظهار داشت: سیرجان را می توان نماد فرهنگ و تمدن استان کرمان نام برد، چرا که تنها شهری در کل کشور است که مردم اینقدر اهل مطالعه و رسانه هستند همه ی ما باید سیرجان را شهر دیپلماسی فرهنگی بدانیم و از مشوقان کار فرهنگی در جای جای این شهرستان باشیم زیرا پتانسیل ها و ظرفیت های این شهر بر هیچ کس ناشناخته نیست.

اسحاقی؛ رئیس جدید ادره فرهنگ وارشاد اسلامی سیرجان درتشریح برنامه های خود گفت: سیرجان شهری فرهنگی است که بایدارزش های آن حفظ شود و این امر محقق نمی شود جز با همکاری دستگاه های اجرایی در شهر ستان سیرجان که همه آنهاباید حامی فرهنگ باشند زیرا فرهنگ یک مسئله گسترده است.
وی بیان کرد: فرهنگ مسئله ای گسترده است و مدیران هر بخش خود باید مبلغ کار فرهنگی باشند، شهرستان سیرجان با وجود نشریات مختلف، وسایت های خبری، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و… به شهری فرهنگی تبدیل شده و وجود جوانان با استعداد در این شهر خود نیاز کار طولانی و بررسی ها زیاد را در زمینه فرهنگ می طلبد.

در پایان این مراسم نیز از زحمات خانم قویدل رئیس پیشین ادره فرهنگ و ارشاد سیرجان قدردانی و حسین اسحاقی با حکمی از سوی مدیر کل ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به این سمت منصوب شد.

به گزارش“سیرجان خبر”، اسحاقی پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر را بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.