×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اسلام و ولایت را تاکنون نهضت کربلا حفظ کرده است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جمع نمازگزاران جمعه اظهار کرد: پیاده‌روی ۲۰ میلیونی اربعین نشانه عشق به امام حسین (ع) و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: این پیاده‌روی نشانه‌ای از بصیرت و معرفت است که شخصیت و نهضت امام حسین (ع) را به‌دنیا معرفی کرده است و اربعین یعنی شناخت حق از باطل و تجدید میثاق با عهدی که شیعیان و حتی مسلمانان با امام خود بسته‌اند.

امام جمعه سیرجان با تسلیت ایام اربعین حسینی حضور مردم را در صحنه‌های عزاداری همبستگی و پیمان در مسیر امام حسین (ع) توصیف کرد و افزود: اسلام و ولایت را تاکنون نهضت کربلا حفظ کرده است.

حسینی با محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: طی یک ماه گذشته رژیم اشغالگر قدس ۱۱۲ حمله را به مکان‌های مذهبی و مسجدالاقصی داشته است که برای همه مسلمانان ننگ است.

حسینی تصریح کرد: مسلمانان باید در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی کنند و لازم است، اعراب علیه اسرائیل متحد شوند و این غده فساد و ظلم را از بین ببرند و ننگ سازش و سکوت را برای خود در تاریخ ثبت نکنند و بدانند با اتحاد است که می‌توان به هر ظلمی علیه مسلمانان پایان داد.

وی عدم توجه به اعتراض مردمی سیاه‌پوستان و شکنجه آنها توسط آمریکا را محکوم کرد و ادامه داد: امروز آمریکا با اقدام خصمانه خود علیه بشریت در هر منطقه و کشور مورد نفرت جهانی است و چه خوب بود که سازمان‌های مدافع حقوق بشر و بین‌المللی نیز به‌ فکر مردم و خواسته آنها بودند تا نقش خود را در مورد حقوق بشر ایفا می‌کردند.

حسینی در مورد سمینار سلامت نظام اداری هم گفت: سلامت نظام اداری مقابله با فساد و اقدام قاطع در برابر مفسدان است و اگر فقط به قانون اساسی هم عمل می‌شد مردم به‌طور ملموس این مقابله و اقدام را می‌دیدند و باید بدون هرگونه ملاحظه‌کاری با مفسدان برخورد کرد.

امام جمعه سیرجان در پایان بر اجرای قانون تاکید کرد و افزود: در انتخاب یا رد صلاحیت شهردار یا عضوی از اعضای شورای شهر حفظ آبروی مسلمان واجب است و مسئولان استانی و شهرستانی هم دقت در این امر و اجرای قانون را داشته باشند و شورای شهر هم در مسئله انتخاب شهردار منتخب به‌ قانون عمل کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.