×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
اشتغالزایی نیروی دریای ارتش برای ۲۰۰ نفر در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” صبح روز گذشته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از مجتمع توانمندسازی مشاغل خانگی فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا از جمله کارگاه‌های شیرینی پزی، کارگاه تولید چرم دست دوز،باشگاه سوارکاری و کارگاه خیاطی بازدید بعمل آمد.

در ادامه این بازدید ها نشست تعامل و همفکری با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد.

در استان کرمان ۳۵هزار نفر در بخش مشاغل خانگی مشغول بکار هستند و در سال‌جاری بیش از ۸۰میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حوزه مشاغل خانگی تخصیص یافته و به متقاضیان اعطا شده است.

اسماعیلی پور افزود: از مزایای این اشتغال می‌توان به ایجاد توازن بین مسوولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی اشاره کرد و این تسهیلات در آینده نیز برای واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

در ادامه دریادار علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان گفت: با توجه به اهمیت ایجاد شغل، تاکنون برای ۲۰۰ نفر از خانواده‌های مجموعه نداجا و افرادی که مایل هستند پس از آموزش به مشاغل خانگی روی آوردند، با ایجاد کارگاه‌های صنایع پوشاک، صنایع غذایی، هنرهای دستی و هنرهای فرهنگی و علمی آموزش داده و در حال تولید و کسب و کار خانگی خود هستند که همین مرکز تولیدات را خریداری و به مشتریان ارایه می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.