×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اعتماد به وعده الهی و همت مردان میدان لازمه پیشرفت وطن

به گزارش “سیرجان خبر” حجت کاظمی؛ فعال سیاسی شهرستان سیرجان در یادداشتی نوشت:

از نگاه و نحوه نشستن ایشان، اقتدار پیدا بود، حتی اثری از آزار فرو رفتن سوزن در چهره ایشان دیده نشد، جوری دستش را مشت کرده و قرار داده بود تا هیچکس در جهان نتواند از تصویر یک پیرمرد(به فرمایش خود ایشان) لاغر اندام، ضعف و سستی مخابره کند.
اقتدار علمی و افتخار ملی، دو مقوله ای که در سالهای اخیر کمرنگ شده بود، حالا با یک ژست عالی ترین رهبر جهان دوباره رنگ میگیرد.
حالا دنیا مجبور است باور کند که ایران جزو معدود کشورهای تولید کننده واکسن بیماری کروناست و این یعنی مردم دنیا از امروز به ایران به چشم یک منجی نگاه خواهند کرد.
کشوری که تحت بی سابقه ترین فشارهای بین المللی و ناجوانمردانه ترین تحریم های اقتصادی قرار گرفت اما آرام و بیکار ننشست.
مقاومت کرد، چرا که اعتقاد داشت و تجربه کرده بود که مقاومت همیشه جواب میدهد…
هرجا و در هر موضوعی به خودباوری رسیدیم نتنها موفق شدیم بلکه پُشت موانع و فشارها را نیز بر زمین آوردیم و قله های پیشرفت دست یافتیم.
در مورد بیماری منحوس کرونا، از همان ابتدای شیوع، رفتار و منش مردم و مسئولین ایران متفاوت از سایر کشورها بود، نه شاهد راه زنی و دزدی ماسک از دیگران بودیم، نه فروشگاهی غارت شد، نه کمبودی حاصل شد، نه با جان سالمندان و اقشار ضعیف جامعه بازی شد، نه آنچنان بی خیال و سر در گریبان که قشر آسیب دیده از این روند نا امید شود…
و همواره مدیریت ولایت فقیه بود که در لحظه لحظه های مقابله با این حریف نامرئی، مردم را فاتح میدان این مبارزه میکرد. از حضور شجاعانه و ایثارگرانه بسیجیان و طلاب در بیمارستان ها گرفته تا ضد عفونی معابر و شکل گیری کارگاه های تولید ماسک و گان به همت بسیجیان و نیروهای مردمی و لبیک چند باره عمومی به عرصه بی نظیر کمک مؤمنانه به فرمان ولایت، که حقیقتا نقطه عطفی در زمینه نوع دوستی و همیاری های مردمی بود.
زمانی که خیلی ها به دنبال واکسن های به ظاهر معتبر خارجی بودند، نگاه ریزبینانه رهبر ایران اجازه تست و آزمایش واکسن های آمریکایی بر روی مردم شریف ایران را نداد و خود نیز اعلام کرد که واکسن خارجی تزریق نخواهد کرد و صبر کرد…
اکنون با افتخار و اقتدار و البته با رعایت نوبت، به تولید ایرانی اعتماد نموده و جان شریف خود را به پشتیبانی حقیقی از تولید ملی به میدان آورد که همگان ببینند همچنان برای ساخت و پیشرفت وطن، اعتماد به وعده الهی و همت #مردان_میدان لازم است نه سر خَم کردن برابر مستکبرین جهانی…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.