×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
افتتاح هفت طرح برق‌رسانی در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” هفت طرح برق‌رسانی در سیرجان با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید و سیستم ۱۵۲۱ راه‌اندازی شد.

مدیر شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: پس از اعلام سیرجان به عنوان شهر پاک توسط وزارت نیرو این شرکت توانست، بلوار ورودی روستای حجت‌آباد با جمعیت یک هزار خانوار، بلوار ورودی سیرجان و مدارس متوسطه شهید چمران، هفتم تیر و شیخ طوسی را با هزینه ۲۹ میلیارد ریال و با استفاده از انرژی خورشید و نصب ۱۵ پنل خورشیدی به اتمام برساند.

عبدالوحید مهدوی‌نیا بیان داشت: همچنین امروز برق معابر و منازل خیابان ابن سینا با انجام عملیات یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه تامین شد.

وی افزود: در سال گذشته با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال ۱۷۰ کیلووات برق با استفاده از طرح برق خورشیدی برای مساجد، مدارس و ادارات تامین شد و ۱۰ روستای استان کرمان نیز با نصب ۱۲۲ پنل خورشیدی از طرح برق خورشیدی استفاده می‌کنند.

مهدوی‌نیا ادامه داد: همچنین امروز سیستم ۱۵۲۱ شهرستان سیرجان برای سهولت در پرداخت قبوض برق راه‌اندازی شد که از مزایای این سیستم ایجاد تسهیلات بیشتر برای مشترکان به منظور تسریع و توسعه در خدمات دولت الکترونیک، صرفه‌جویی در زمان و عدم مراجعه حضوری برای پرداخت قبوض برق است که بدون پیش شماره می‌توان ۱۵۲۱ را شماره‌گیری کرد و اطلاعات صورتحساب خود را مطلع شد و از طریق کارت بانکی پرداخت.

در این مراسم نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی یک سال گذشته از اعتبارات عمرانی بخش‌ها و روستاهای سیرجان و بردسیر بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای روشنی معابر هزینه شده است.

شهباز حسن‌پور افزود: امروز هم با همکاری و مساعدت شرکت توزیع برق جنوب استان برق طرح توسعه شهرک صنعتی شماره یک سیرجان تامین شد و سرمایه‌گذارانی که نگران عدم تامین برق برای سرمایه‌گذاری بودند، مشکل آنها برطرف شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.