×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح هفت طرح صنعتی و عمرانی با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” در نهمین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح صنعتی و عمرانی با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

واحد تولیدی ورق های کرکره ای در شهرک صنعتی شماره یک، افتتاح واحد فرآوری پسته (بسته بندی،خندان کن، مغز کن،….) جلال آباد ،بهسازی و روکش آسفالت  محور امامزاده علی- ایزدآباد به طول ۱۴ کیلومتر، آسفالت معابر روستای عزت آباد، طرح آبیاری زیر سطحی در روستای خسروانی، آسفالت معابر روستای کشکوئیه و میدان امام علی بلورد طرح هایی بودند که به بهره برداری رسیدند.

این طرح ها در مجموع با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی، بخشداری مرکزی،  بخشداری گلستان،  اداره راه و شهرسازی،  بخشداری و شهرداری بلورد  و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند.

در حاشیه این مراسم فرماندار ویژه سیرجان گفت:  در دهه فجر امسال ۱۰۷ پروژه در سطح شهرستان با اعتبار ۱۱۷۰ میلیارد ریال و هفت پروژه در منطقه گل‌گهر با اعتبار ۲۳۷۰۰ میلیارد ریال آماده بهربرداری است.

مکی آبادی افزود: در دهه فجر بخشی از این پروژه های افتتاح شد، تعدادی از این پروژ ها هم تا پایان سال و با حضور استاندار و مسئولان کشور به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.