×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح ورزشی در سیرجان

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” بعد از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور نماینده مردم سیرجان در مجلس، فرماندار و مسؤولان محلی و معاون وزیر ورزش و جوانان، سه طرح ورزشی در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ضمن بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در روستاهای عزت‌آباد، خسروانی، نجف‌شهر، خواجوشهر، ایزدآباد و مراکز ورزشی شهید تختی و مجموعه امام علی(ع) و باشگاه ورزشی گل‌گهر نسبت به رفع مشکلات این طرح‌ها قول مساعد داد.

وی پس از بازدید، سالن ورزشی نجف‌شهر با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و هزینه ۲ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری نجف‌شهر افتتاح کرد که این سالن قادر به ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان نجف‌شهر سیرجان است.

همچنین امروز با حضور معاون وزیر ورزش، مجموعه ورزشی و استخر آبی سالار با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزینه ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی نیز در هر سانس برای ۱۰۰ نفر ظرفیت شنا را دارد.

استخر شنای صالحی نیز با زیربنای یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات بخش خصوصی و تسهیلات بانکی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی دو طرح ورزشی سالن کشتی و مجموعه ورزشی آباده با هزینه ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان بخش خصوصی را بهترین حامی ورزش در کشور عنوان کرد و افزود: در این امر مهم اجتماعی خیران نیز نقش‌آفرینی می‌کنند که باید در همه مناطق به کمک ورزش بیایند و سیرجان در این زمینه پیش‌قدم است.

وی گفت: دو طرح احداثی امروز با کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیران بود و مجموعه و ۱۰ سالن ورزشی سپاه ناحیه مقاومت سیرجان در مرحله پایانی کار است که ما می‌خواهیم مراکز صنعتی و دستگاه‌ها و شرکت‌ها به کمک ورزش بیایند.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز ۱۵ نقطه از مجموعه‌های ورزشی بازدید شد که مشکلات زیرساختی نبود اما امکانات و تجهیزات را کمک می‌کنیم و امیدواریم در سال آینده تسهیلات بیشتری را به بخش خصوصی بدهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.