×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بسیج در ارزوئیه

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه داد:

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه از افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد رضا اسماعیل کاخ صبح امروز در حاشیه افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بسیج با همکاری موکب حرم تاظهور و اداره آموزش و پروش و فنی و حرفه ای اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در شهرستان گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک، تهیه توزیع اقلام بهداشتی و غیره را انجام دادند.‌

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی بسیج نیز اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک نموده است، گفت: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با اخذ مجوزهای لازم از شبکه بهداشت و درمان ارزوئیه فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: این گروه جهادی در قالب یک شعبه در کارگاه خیاطی دبیرستان ولیعصر عج فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۱۰۰۰ ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد.

وی افزود: سپاه ناحیه ارزوئیه آمادگی لازم را جهت کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا داراست و قطعاً تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه، تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملاً بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.