×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح ۹ طرح عمرانی در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” در هفتمین روز از دهه فجر ‌۹ طرح عمرانی در بخش‌های بلورد، گلستان و مرکزی سیرجان با اعتبار بیش از ۸۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

جواد خادمی بخشدار مرکزی سیرجان اظهار داشت: این طرح‌ها ‌‌شامل بولوار ورودی خلیج فارس بلورد و خیابان‌های سعدی و شهید باهنر شهر بلورد به طول ۸۰۰ متر و هزینه ۵۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین طرح هادی روستای اسطور به وسعت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن، طرح هادی روستای خسروانی و تعریض خیابان به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و هزینه ۶ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد مسکن شامل این طرح‌ها است.

خادمی تصریح کرد: طرح هادی روستای قاسم‌آباد به وسعت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بخشداری گلستان، طرح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای و هزینه ۶ میلیارد ریال، سالن ورزشی حجت‌ آباد با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و هزینه ۴ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی شریف‌آباد با ۵۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد ریال، زیرسازی معابر روستایی بخش مرکزی به وسعت ۲۶۵ هزار متر مربع و هزینه ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بخشداری مرکزی، آسفالت معابر روستایی بخش مرکزی به وسعت ۱۷۰ هزار مترمربع و هزینه ۴ میلیارد ریال از طرح‌هایی بود که امروز در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.