×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
افزلیش تولید مجتمع سنگ آهن سیرجان به ۵ میلیون تن

به گزارش“سیرجان خبر” حسن شاهرخی با بیان اینکه خوشبختانه دولت تاکید زیادی بر تولید سنگ آهن در مجتمع سیرجان دارد،اظهارکرد: درحال حاضر بخش خصوصی هزینه سنگ آهنی که از مجتمع سیرجان خریداری کرده، نپرداخته است که باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه تولید مجتمع سنگ آهن سیرجان افزایش یافته است، گفت: تولید این مجتمع سال قبل دو میلیون تن بوده که تا پایان امسال به پنج میلیون تن افزایش می‌یابد.

مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان افزود: چرا در مسئله خام فروشی انگشت اتهام به سمت دولت است که  جلو خام فروشی را بگیرد، در حالی که مجتمع سیرجان از روی اجبار و تنها برای جبران بدهکاری بخش خصوصی، به فروش سنگ آهن در بورس تن می‌دهد.

شاهرخی تصریح کرد:  بخشی از سنگ آهن مجتمع را با  ناراحتی در بورس می فروشیم تا بتوانیم  هزینه تولید را بدهیم، این درحالی است  که بخش خصوصی وقتی سنگ را از مجتمع تحویل می‌گیرد، پول نمی‌دهد.

وی گفت: مسئله مهم برای مدیران مجتمع سنگ آهن سیرجان، پرداخت به موقع حقوق کارکنان است که خوشبختانه تا این لحظه در این امر موفق بوده‌ایم.

مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان خاطرنشان کرد: واگذاری معادن به سرمایه گذاران قوی و رفع موانع واگذاری، موضوعی است که مجلس باید به آن بپردازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.