×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امروزه بسیج الگوی مبارزه با ستم و پیروزی بر ظالمان است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با اعلام اینکه بسیج الگویی برای همه کشورهایی است که می‌خواهند زیر بار ظلم نباشند، گفت: امروز که فرهنگ بسیجی به منطقه صادر می‌شود، شاهد حضور مردم عراق و سوریه در آزادسازی کشورشان از دست تروریست‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امروز در یمن، بحرین، سوریه و عراق قدرت‌های مستکبر و در رأس آنها آمریکا با همه بمباران‌ها و ساز و برگ نظامی عاجز از حفظ تروریست‌ها هستند، لذا امروزه بسیج الگوی مبارزه با ظلم و ستم و پیروزی بر ظالمان است.

امام جمعه سیرجان با محکوم کردن حملات تروریستی در حله و سامرا افزود: امروز بزدلان مزدور که متحمل خسارت‌های فراوان شدند و در معرض نابودی قرار گرفتند به مردم مظلوم و زائر حمله می‌کنند و ما یقین داریم، این خون‌های شهدا تسریع در نابودی تروریست‌ها می‌بخشد و خداوند ظلم و شر آنها را به زودی از سر مسلمانان کم می‌کند.

وی با تسلیت شهادت پیامبر اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان پرداخت و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به چهار نکته اساسی اشاره کردند.

حسینی بیان داشت: ما نعمت‌های بسیاری مانند انقلاب اسلامی و بسیج داریم و باید برای پایداری آنها شکر نعمت‌ها را به جای آوریم و همچنین بسیج لشکر مخلص خدا است که این قشر جناحی و حزبی نیست و همه می‌توانند بسیجی و با بصیرت باشند.

خطیب جمعه سیرجان افزود: تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله آمریکا که نقض برجام و با هدف فشار بر ایران اسلامی است و آمریکا بر عهد خود وفا نکرده وهمچنین قدرت خداوند در رویدادهایی همچون تسخیر لانه جاسوسی، حماسه ۹ دی و یا پیاده‌روی اربعین که در عراق و توسط عاشقان امام حسین(ع) برگزار شد از دیگر فرمایشات رهبری در جمع بسیجیان بود که امروز بر همه ما اطاعت از مقام عظمای ولایت و توجه به سخنان ایشان لازم و ضروری است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز استقلال و روی پای خود ایستادن دشمن را شکست داده و باید به استقلال و اقتصاد مقاومتی رسید تا هیچ‌گاه دشمنان نتوانند به ما ضربه زنند و ما امروز در برابر تحریم‌ها با همین استقلال ایستاده‌ایم.

وی به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله هفتم آذر و روز نیری دریایی پرداخت و تاکید کرد: دریادلان نیروی دریایی امروز به اقتداری رسیدند که حتی در آب‌های بین‌المللی مدافع و حافظ منافع ملت ایران و نظام اسلامی هستند و با استقلال کشور است که ما این اقتدار را کسب کردیم و به آن افتخار می‌کنیم.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول با شکرگزاری به درگاه خداوند به خاطر نزول باران به مبحث نماز و نماز پیامبر اسلام(ص) پرداخت.

وی تصریح کرد: در نماز به همه فضائل اخلاقی دست پیدا می‌کنیم و پیامبر اسلام(ص) براساس آیه ۱۵۹ سوره آل عمران دارای شش خصوصیت مهربانی و خوشرویی با مردم، عفو و بخشش، قاطعیت و توکل بر خدا، پرهیز از خشونت و طلب مغفرت برای خطاکاران بودند که ما هم باید پیرو مکتب محمدی و پیامبر اسلام(ص) باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.