×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
امروزه دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانا هستند/ شکست و ذلت همیشه برای دشمنان اسلام بوده  است

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم اسلام حضرت محمدصلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق(ع) و گرامی داشت هفته وحدت گفت: وحدت اهمیت ویژه ای دارد که هم در قرآن کریم و روایات اهل بیت به آن اهمیت داده شده است در ایام بسیار خوب ربیع‌الاول قرار داریم این ایام را بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

حجت السلام حسینی اذعان کرد: امروزه دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانا هستند اخیر توسط یک نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبراسلام توهینی شد و مکرون رئیس جمهور فرانسه از این نشریه دفاع کرده است.

وی گفت: در مقابل ما دشمنانی هستند که اسلام و قرآن را قبول ندارند و دشمنان اسلام در تلاش هستند که اسمی از اسلام در جهان نباشد و امروزه لازم است مسلمانان وحدت و انسجام بیشتری داشته باشند.

حجت السلام سید محمد حسینی اظهار کرد: در مقابل دشمنان کینه دوز اسلام باید ایستادگی کرد و قطعا پیروزی از آن مسلمان بوده و اسلام پاک محمدی از بین نخواهد رفت شکست و ذلت همیشه برای دشمنان اسلام بوده است.

امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: امروزه پرچمدار وحدت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه مسلمانان زیر پرچمه ولی فقیه باید به مسئله وحدت اهمیت دهیم تا انقلابمان را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.