×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
امنیت و اقتدار دو موضوع اصلی نظام اسلامی است که باید حفظ شود

به گزارش سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” احمد علیرمضانی چهارشنبه شب با حضور در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ابتدا به شهدای گمنام این مرکز ادای احترام کرد و در مراسم اختتامیه دوره آموزشی معارف جنگ برای گردان اویس قرنی این مرکز شرکت کرد.

علیرمضانی با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت، عزت و اقتدار ملت ایران را دلاورمردی و رشادت جوانان رزمنده ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز هم عزت ملت ایران و اقتدار نظام اسلامی از پیروزی ملت بر کفر جهانی در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امنیت و اقتدار دو موضوع اصلی نظام اسلامی است که باید حفظ شود و همین آموزش‌های معارف جنگ که انتقال تجربیات است، جوانان را همان نسل دوران دفاع مقدس رقم می‌زند و اگر دشمن هم حرکتی علیه کشور و ملت ایران داشته باشد با شکستی بدتر از دوران دفاع مقدس روبه‌رو می‌شود.

علیرمضانی افزود: مراسم ما را به یاد دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس انداخت و این شور و حرارت لشکر اسلام بسیار خوب بود که برنامه‌ریزی شده و با این برنامه‌ها ارزش‌ها فراموش نمی‌شود و خاطرات دوران جنگ از یاد نمی‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبرنگاران را سربازانی شجاع و دلاور و بی‌ادعا در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جنگ علیه تهاجم فرهنگی و عرصه اطلاع‌رسانی است و خبرنگاران سربازان خط مقدم این عرصه مبارزه با دشمن هستند که با اطلاع‌رسانی درست و پاسخ‌گوی شبهاتی هستند که دشمنان درست کرده‌اند و در جبهه اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

در ادامه این مراسم جمعی فرماندهان دوران دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل خاطرات هشت سال دوران دفاع مقدس پرداختند و تجربیات این دوران را به ناویان و دانشجویان ارائه دادند تا پایان دوره آنان علاوه بر آموزش‌های نظامی،عقیدتی و علمی، تجربیات دلاوران سپاه اسلام را هم به همراه داشته باشند.

همچنین در این مراسم مجید توسلی گفت: این دوره یادگار شهید صیادشیرازی است که با هدف آشنایی جوانان و سربازان با تجربیات و معارف جنگ توسط فرماندهانی که در جنگ حضور داشتند، برگزار می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریای سیرجان افزود: جوانان این مرزو بوم ادامه دهنده همرزمان شهید خود هستند و امروز نیازمند آشنایی با دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها هستند و در هر دوره پایان آموزش و رزم مقدماتی این معارف به آنان گفته می‌شود

در پایان این مراسم معنوی که با اجرای برنامه ناویان و دانشجویان گردان اویس قرنی همراه بود از اساتید این دوره آموزشی معارف جنگ و خبرنگاران شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.