×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

“سیرجان خبر” حال «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی که چند روزی است در یکی از بیمارستان‌های این کشور بستری شده به هیچ‌وجه خوب نیست.

پادشاه ۹۰ ساله که با داشتن سن بالا، اضافه وزن، مصرف بیش از اندازه سیگار در دو سال گذشته چهار عمل جراحی انجام داده است این بار بیماری تنفسی گریبانگیرش شده است و او را نیازمند لوله‌های تنفسی کرده است. اما گویا وضع این بار بغرنج‌تر شده است و گفته شده وی اکنون به کما رفته است.

به رغم سانسور شدیدی که از سوی رژیم آل سعود اعمال می‌شود روز سه شنبه عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در آن گفته شده شاهزاده «متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز» وزیر گارد ملی که پسر پادشاه عربستان نیز هست به عیادت پدر رفته است.

در عکس منتشر شده شاهزاده متعب کنار تخت نشسته و در پشت سر وی تعدادی از شاهزادگان ایستاده‌اند اما واقعیت این است که فردی که بر روی تخت نشسته پادشاه عربستان نیست!

در نگاه اول بسیاری فکر می‌کنند که فرد نشسته بر روی تخت بیمارستان، ملک عبدالله، پادشاه عربستان است اما این عکس در آخرین روز سپتامبر سال گذشته منتشر شده است و آن فرد هم پادشاه نیست.

سایت خبری سبق عربستان در مورخه ۳۰/۹/۲۰۱۴ ـ ۶ ذو الحجه ۱۴۳۵ ـ با انتشار خبری از حضور شاهزاده متعب در بیمارستان ملک فهد ریاض و عیادت از شخصی به نام شیخ فیصل الفرم یکی از شخصیت‌های عربستانی خبر داده بود. این سایت سعودی در آن خبر عکسی که امروز به صورت گسترده در فضای مجازی بازنشر داده شده را منتشر کرده بود که ثابت می‌کند عکسی که امروز به نام پادشاه عربستان منتشر شده جعلی است.

به کما رفتن پادشاه عربستان بورس این کشور را در بازارهای جهانی با سقوط مواجه کرده است و خاندان آل سعود برای خروج از این تشنج و بحران دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند.

انتشار عکس جعلی برای القاء سلامتی عبدالله +عکس
عکسی که روز سه شنبه با عنوان عیادت شاهزاده متعب از ملک عبدالله منتشر شده است

 

انتشار عکس جعلی برای القاء سلامتی عبدالله +عکس
خبر سال گذشته سایت سبق با عنوان اطمینان یافتن وزیر گارد ملی از سلامتی شیخ فیصل الفرم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.