×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای دشمنی آمریکا با ملت ایران است

marg bar amricaبه گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: آمریکا تا زمانی که ملت ایران به دنبال ارزش‌های اسلامی است، خصومت و دشمنی با ایران اسلامی دارد و انرژی هسته‌ای فقط بهانه ای است تا بتواند علیه ما توطئه کند و به دشمنی خود ادامه دهد.

وی در مورد اظهارات مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم، تاسیسات هسته ای ایران را نابود کنیم، افزود: این نمی‌توانیم دشمن، از می‌توانیم جوانان برومند ما نشات گرفته است و ملتی در مقابل دشمنان ایستاد و بر این ایستادگی پافشاری کرد، امروز استکبار را به زانو درآورده است که نمی‌توانند علیه خواست ملت ایران حرکتی داشته باشند.

امام جمعه موقت سیرجان ابراز داشت: دشمنان به دنبال اشاعه فرهنگ غرب در جامعه هستند و ما نباید خواسته و یا ناخواسته اسباب دست دشمن شویم و از ارزش‌های دینی و ملی فاصله بگیریم و هر فاصله یعنی نزدیک شدن به فرهنگ ضد دینی غرب و دشمنانی که پس از ۳۵ سال نمی‌توانند الگوی ارزشی اسلام را در جامعه ببینند.

حیدری محرم و صفر را یادآور شعار لبیک یا حسین (ع) بیان کرد و گفت: این شعار برای ملت ایران همیشه زنده است و ما تا آخر حسینی می‌مانیم و علیه ظلم و ستم دشمن همچنان می‌ایستیم تا مقتدرتر از همیشه بر اصول اسلام تاکید کنیم و حاکمیت اسلام را در جهان کنونی که ملت‌ها تشنه ارزش‌ها و مسائل اسلام هستند، داشته باشیم.

وی همچنین بر رعایت تقوا و دوری از گناه تاکید کرد و ابراز داشت: دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگی، سرافرازی در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.