×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
اهدای ۶۰۰ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” صبح روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین اهداء ۶۰۰دستگاه تبلت آموزشی به دانش‌آموزان فاقد گوشی هوشمند در سالن شهید کشوری شهرستان سیرجان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ما در حال حاضر ۷۶ هزار دانش‌آموز فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی داریم که نیازمند حمایت نیکوکاران و خیران برای رفع مشکل آنها هستیم.

عباس ضیاء اذعان کرد: امیدواریم با همت خیرین و شرکت های صنعتی معدنی در راستای عدالت آموزشی ما بقی دانش آموزان از امکانات تحصیل در فضای مجازی برخوردار شوند.

رئیس آموزش پرورش شهرستان سیرجان گفت: صبح امروز ۶۰۰ دستگاه تبلت به ارزش ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان به دانش آموزان کم برخوردار شهرستان سیرجان توزیع شد.

اکبر محیاپور با اشاره به اجرای طرح جامع اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان،گفت: در فاز اول این طرح بالغ بر یک هزار دستگاه تبلت در بین دانش آموزان توزیع شد و در مرحله دوم نیز ۵۰۰ تبلت توسط شرکت توسعه آهن فولاد سیرجان و ۱۰۰ دستگاه دیگر توسط شرکت گهر عمران توزیع شد که امیدواریم در مراحل بعد نیز بتوانیم مشکل بقیه دانش آموزان را با حمایت دیگر شرکت‌های معدنی برطرف کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.