×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشجو برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با حضور ۱۲ ورزشکار دانشجو برگزار شد.

دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در افتتاحیه این مسابقات گفت: باعث افتخار ماست که دانشجویانی داریم که در کنار اینکه دانش خود را افزایش می دهند تنی سالم دارند و بدن های خودشان را قوی می کنند و انشالله بتوانند در خدمت به خدا و خلق خدا موثر و مفید باشند.

دکتر جعفر قلیخانی افزود: دانشجویان ورزشکار به مولایشان حضرت علی (ع) اقتدا کرده اند که می فرمایند«خدایا اعضاء و جوارح مرا قوی گردان تا در راه خدمت به خودت به کار ببرم».

وی با اشاره به شروع برنامه با مدیحه سرایی مرشد گفت: این نشان می دهد که ورزش باید با تهذیب و تزکیه نفس همراه باشد و در ایران ما از سالیان دور اینچنین بوده است که افتخار آمیز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان خاطر نشان کرد: عقل سالم در بدن سالم به این معنا نیست که اگر کسی معلولیت داشته باشد تن سالم ندارد و ممکن است کسی در قسمتی از بدن خود معلولیت داشته باشد اما بدن سالم داشته باشد . کسانی که بدن سالم ندارند انسان های سست عنصر و ناتوان هستند و از سلامت خودشان نمی توانند به نحو احسن استفاده کنند.

در پایان این مسابقات که با استقبال پر شور دانشجویان روبرو شده بود جابر نژاد کورکی مقام اول، معین رنجبر مقام دوم، احسان شول و احمد اسفندیار پور مشترکاً مقام سوم را کسب کردند و علی خضری به عنوان مرد خلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.