×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
اولین یادواره شهدای امیر آباد سوخک برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر” اولین یادواره ۵ شهید روستای امیر آباد سوخک با حضور جمعی از مسئولین در حسینیه حضرت ابوالفضل این روستا برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت مقام شهیدان گفت: بهترین برنامه ایی که باید برای شهدا اجرا کرد در روستاها است زیرا ما نباید این جوانانی که از روستاها به دفاع از مرز بوم پرداختند فراموش شود و بهترین کار گرامیداشت یادواره این عزیزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان گفت: وصف حال شهدا سخت و گسترده است اگر ما یک کتاب سخنرانی کنیم باز هم کم است شهدا سرمایه های تاریخ هستند و الگوی همه ی ما مردم از امروز تا قیامت هستند.
سرهنگ شمس الدینی اظهار داشت:شهدا مسیر اقتدار را برای ملت ما باز گذاشتند و رسالت سنگینی که ما در پیش رو داریم تداوم همین رسالت است و هدف دشمن در تحریم‌ها، فتنه‌ها و فشارهای اقتصادی این است که بتواند بحران اجتماعی در ملت ما ایجاد کند.

وی افزود:یادواره‌های شهدا به منظور نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و جامعه‌ای که دارای روحیه ایثار و شهادت باشد، استکبار نمی‌تواند این جامعه را از میدان به در کند و ملت بزرگ ایران د‌ارای این فرهنگ است که بر بام و قله شرف و اقتدار ایستاده است.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از خانواده شهدای این روستا تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.