×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اولین یادواره شهدای زن در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” اولین یادواره شهدای زن با حضور مردم و مسئولین در سالن مهر شهرداری شهرستان سیرجان برگزار شد.

محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان که در این یادواره به‌ عنوان سخنران حضور داشت ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان در سرنوشت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: نقش زنان در این دوران حماسه بی‌نظیر بوده است زیرا که آنان همگام با رزمندگان از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دفاع کردند و زنان نقش مهمی در هدایت همسران و فرزندان خود به جبهه‌ها داشتند.

وی با تجلیل از مقام معنوی و ایثارگری شهدای زن، تصریح کرد: باید راه و اندیشه‌های این شهیده های والامقام در جامعه هر چه بیشتر بسط پیدا کند و به‌عنوان الگویی نمونه معرفی شود.

حسنی سعدی با تأکید بر اینکه زنان ایران اسلامی با الگوبرداری از سیره و روش حضرت فاطمه (س)، همواره مسیر عزت و افتخار را طی می‌کنند، بیان داشت: تلاش برای تعالی ارزش‌های اسلامی از خصوصیات برجسته زنان ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بابیان اینکه امروز دشمن با یک تاکتیک جدید به نام جنگ نرم قصد ورد به افکار و باورهای ما دارد افزود: دشمن با ابزار جنگ نرم درصدد تخریب افکار و بنیان‌های فکری و اعتقادی جامعه اسلامی است و به این نتیجه رسیده‌ است که جنگ نرم توفیقات بیشتری را نصیب آن‌ها می‌کند زیرا ازلحاظ هزینه، کم‌هزینه‌تر است و در عرصه نبرد نیز از سازوبرگ کمتری برخوردار است.

وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ هدفی جز نابودی اسلام نداشته و نخواهند داشت و با جنایات خود در حق مسلمین از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

حسنی سعدی در پایان از رشادت و ایثار شهدا و رزمندگان و ایثارگران زن یادکرد و افزود: درس‌های ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان بهترین چراغ راه در این برهه حساس و کنونی برای زنان امروزی و آینده است.

در ادامه از ۱۳ خانواده شهید والامقام شهرستان سیرجان تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.