×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ایجاد ناامنی در منطقه کار دشمنان است/اعتماد و مذاکره با آمریکا اشتباه است و هیچ نتیجه ای ندارد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز جمعه با اعلام این مطلب گفت : ایجاد ناامنی در منطقه کار دشمنان است و عوامل جاسوسی آمریکا می خواهند با ایجاد ناامنی از توسعه و پیشرفت کشورها جلوگیری کنند و به خیال خام خودشان از این راه تقابل با نظام اسلامی ایران داشته باشند که این سیاست نیز به ضرر زیان شیطان بزرگ تمام می شودو بیانگر شکست شان در مقابله با ملت های منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی افزود : ملت ایران و عراق هم میدانند آمریکا با نفوذ و تهاجم فرهنگی توسط ایادی و دست نشانده هایش بین مردم تفرقه ایجاد می کنند و در صدد ایجاد فتنه ۱۳۸۸ هستند و حتی بین دوملت ایران و عراق نیز در صدد اختلاف افکنی هستند اما غافل از این که ملت های ایران و عراق راه ایستادگی و مقاومت را فراموش نمی کنند و دشمن را می شناسند ونخواهند گذاشت نقشه شوم سردمداران کاخ سفید به نتیجه برسد.

وی به سخنان رهبری معظم درجمع دانش آموزان پرداخت و گفت : همانطور که معظم له عنوان فرمودند : اعتماد و مذاکره با آمریکا اشتباه است و هیچ نتیجه ای ندارد و آن ها هیچ امتیازی نخواهند داد و کلید حل مشکلات اقتصادی مردم از جمله گرانی و تورم و کم شدن ارزش پول ملی رونق تولید است و ما نیز نباید در انتظار اقدامات اروپایی ها باشیم و معطل بمانیم و ضرورت دارد همه توان خود را برای رونق تولید بکار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود : رهبر انقلاب برخی اقدامات امریکایی‌ها در ۴۱ سال گذشته را از جمله تهدید، کودتا، تحریم، تحریک قومیت ها، تجزیه طلبی، آشوب طلبی، محاصره اقتصادی، نفوذ عنوان کردند ویاد آور شدند سد کردن راه نفوذ مجدد سیاسی و تسلط دوباره امریکایی‌ها بر ایران و منع مکرر مذاکره با امریکا یکی از ابزارهای مهم بستن راه ورود آنان به ایران عزیز است.

وی در ادامه ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج ) در روز نهم ربیع الاول، اظهار کرد: بشارت خداوند است که که حضرتش ظهور کند و جهانی در حکومت عدل اسلامی زندگی کنند و ما نیز باید به وظیفه خود در قبال فرجش عمل کنیم و حضرت را یار و مددکار برای فرجش باشیم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به روز ۱۳ آبان از حضور گسترده مردم شهرستان سیرجان در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد و گفت : این حضور اعلام انزجار از استکبارجهانی است و نشانه عمق بصیرت مردم ما نسبت به خطری که از ناحیه آمریکا بشریت، صلح، امنیت و حقوق انسانها را تهدید می‌کند.

خطیب جمعه سیرجان غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد و دستیابی مجدد به انرژی هسته ای را موجب خوشحالی و رضایت ملت ایران و پاسخی به بد عهدی اروپایی ها در نقض برجام عنوان کرد و گفت : همه مراجع ما استفاده منفی از این علم روز و یا ساخت بمب اتم حرام دانسته و نهی می کنند اما ما نمی دانیم مشکل اروپا و آمریکا چیست که نگران پیشرفت ملت ایران و استفاده از علم و فناوری هسته ای هستند.

وی به نظارت بیشتر و دقیق مسئولین در قبال واردات تاکید کرد و افزود : اگر نظارت ها دقیق باشند هرگز ذرت آلوده وارد نمی شود اگر چه برای توزیع و مصرف جلوگیری شده است اما چرا غفلت نظارت نباشد که هر کالا یا جنس آلوده ای وارد شود تا بعد از توزیع جلوگیری کنیم.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم با تبریک میلاد نبی اکرم اسلام به هفته وحدت و همچنین به اتحاد و همبستگی همه مسلمانان در برابر دشمنان اسلام پرداخت و با تاکید بر تقوای الهی به مبحث نظام هستی و یگانگی خداوند بر اساس آیات قرآنی اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.