×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را لغو کند /مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز امروز با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمن خود را می شناسند و شعارهای انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند، اظهار داشت:  از مردم در خصوص برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که به صورت رژه خودرویی برگزار شد، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه سیرجان بیان کرد این حضور پیامش این بود که این مردم با تمام مشکلاتی که دارند، نسبت به انقلاب و نظام‌شان احترام گذاشته و تکریم می‌دارند و به شکل خانوادگی وارد این میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییر روش راهپیمایی که با وسایل نقلیه انجام شد، حس و حال این مراسم تغییری نکرد بلکه پرشورتر با نشاط بیشتر برگزار شد و همه دیدیم که پرچم‌های ایران اسلامی زینت‌بخش مراسم بر روی خودروها و در دست مردم بود و پلاکاردها و نمادهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دشمن‌شناسی را نشانه داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن عهد و پیمان میان خود مردم است و ارتباطی به آمریکا، اروپا و سایر کشورها ندارد. ملت ایران در بیست و دوم بهمن انقلابی کردند و همچنان پایبند به عهد و پیمان خود هستند و با حضور در این روز باز هم به دنیا اعلام کردند که همچنان انقلاب را قبول دارند و به اهداف و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

خطیب جمعه سیرجان در خصوص تعهدات برجام با اشاره به فرمایشات رهبری معظم گفت: ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد و این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.