×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بازداشت اعضای باند تبهکار صهیونیست در رومانی

بازداشت اعضای باند تبهکار اسرائیلی در بخارستبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تبهکاری متشکل از شش صهیونیست تبعه اسرائیل که با زورگیری و آزار اذیت شهروندان بخارست، امنیت و آسایش ساکنان پایتخت رومانی را مختل کرده بودند گفت: شش اسرائیلی در رومانی به جرم اقدامات تروریستی و تبهکاری بازداشت شدند. این افراد از شهروندان ساکن بخارست از جمله یک پزشک معروف زورگیری کرده و موجب آزار و اذیت آنان شده بودند.

بر اساس اظهارات دادستانی رومانی، این باند تبهکار از شش نفر تشکیل شده که همه اعضای آن اسرائیلی هستند. این افراد با حمله به منزل قربانیان و با تهدید سلاح، اقدام به زورگیری می‌کردند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: رسانه های رومانی هویت اعضای این باند را اعلام کرده‌اند. ابراهیم مالکا، شارلی کاسترو، نحیما ایرلیخ و یوسف مالکا از جمله اعضای این باند هستند. هویت دو تن دیگر فاش نشده است.
 شبکه دو اسرائیل، گزارش تلویزیون رومانی را در این باره پخش کرد. در گزارش تلویزیون رومانی آمده است: شش اسرائیلی به اتهام رهبری یک باند تروریستی در بخارست بازداشت شدند. اعضای این باند، قربانیان خود را با اسلحه گرم تهدید کرده و مبالغ هنگفتی را از آنان دریافت می‌کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.