×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بازدید وزیر راه شهرسازی از بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از ایرنا عباس آخوندی رو جمعه در حاشیه بازدید از این بیمارستان در جمع خبرنگاران گفت: طبق توافق انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار شده مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان اختصاص یابد تا بتوانیم این بیمارستان را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به کمک دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی در سیرجان به تامین منابع این بیمارستان، ادامه داد: اینجا مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی را به خوبی احساس می کنیم.
وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در مسیر عبور ترانزیتی واقع شده است، عنوان کرد: این بیمارستان می تواند به مصدومان و حادثه دیدگان احتمالی حوادث با سرعت بیشتری خدمات رسانی کند و امیدواریم بیمارستان خوبی برای مردم باشد.
مدیر پروژه بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان نیز در این بازدید گفت: این بیمارستان دارای هفت اتاق جراحی، پنج اتاق زایمان و ۱۳۰ تختخواب بستری می باشد.
محمدرضا جوان روح افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵٫۵ هکتار احداث شده که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه برای احداث این بیمارستان تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تاکید کرد: برای تکمیل این بیمارستان به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: قرار است این بیمارستان در بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در سفری دوروزه برای افتتاح چند طرح عمرانی و بازدید از حوزه راه و شهرسازی کرمان وارد این استان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.