×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
باشگاه گل گهر قصد احیای والیبال کرمان را دارد

به گزارش“سیرجان خبر” علیرضا معمر مدیر فنی تیم‌های والیبال در باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: از ۱۱ ماه قبل که با باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد همکاری امضا کردم ظرفیت‌های خوبی را در والیبال این شهرستان دیدم و با تست‌گیری از ۵۰۰ پسر و ۶۰۰ دختر علاقمند به والیبال در نهایت ۷۵ پسر و ۴۰ دختر غربالگری و جذب آکادمی‌های والیبال در این شهرستان کردیم.

وی افزود: هدف ما از راه‌اندازی این آکادمی‌ها انجام کارهای اصولی است، چرا که ما نمی‌خواهیم تنها نام آکادمی را به یدک بکشیم و قصد داریم با رعایت اصول و موازین، آکادمی‌های فعال و تاثیرگذاری را در والیبال استان کرمان داشته باشیم.

معمری با بیان اینکه پس از راه‌اندازی این آکادمی‌ها در شهرستان سیرجان باشگاه تصمیم گرفت تا در کل استان کرمان این سیاست‌گذاری را اجرایی کند، گفت: هم اکنون‌ در شهرستان‌های کرمان، راور، زرند، بافت، ارزوئیه، جیرفت‌ و شهربابک کانون‌هایی راه‌اندازی شده که در هر کدام ۲۵ تا ۳۰ والیبالیست مشغول فراگرفتن اصول ابتدایی و آکادمیک این رشته هستند.

مدیر فنی تیم‌های والیبال در باشگاه گل‌گهر سیرجان این اقدام هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر و مدیریت این شرکت را ستودنی ذکر کرد و اظهار داشت: والیبال در چند سال اخیر به ‌رشته‌ای جذاب و پرطرفدار برای ما ایرانی‌ها بدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با راه‌اندازی و فعالیت آکادمی‌های والیبال در سطح استان کرمان و برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند بتوانیم دختران و پسران والیبالست خوبی را از این استان در سطح کشور و در قالب تیم‌های ملی در سال‌های آینده ببینیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.