×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بانوان شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با حضور چند دوره خود در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری با هدف قهرمانی، مسابقات خود را آغاز کرده است.

این تیم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر تیم شهرداری بم (قهرمان فصل گذشته) را در بازی  پر گل سه بر صفر شکست داد و اولین قدم را برای کسب قهرمانی برداشتند.

مریم جهان نجاتی سر مربی تیم شهرداری سیرجان گفت: طی پنج شش سال اخیر کمتر تیمی توانسته تیم بم را با چنین نتیجه ای شکست دهد و دلیل شکست این تیم نرسیدن به هماهنگی کامل و شناخت دقیق کادر فنی ما از بازیکنان این تیم بود.

وی ادامه داد: تیم بم تقریبا با همان ترکیب سال های قبل و جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان امسال در رقابت های لیگ حاضر شده و ما با مهار فاطمه ارژنگی ، زهرا قنبری و کویستان خسروی که پایه ریز حملات و بازی هجومی تیم هستند، توانستیم یک گل زودهنگام در دقیقه هفت به این تیم تحمیل کرده و تمرکز این تیم را کاهش دهیم.

جهان نجاتی اذعان داشت: از ۲۳ بازیکن تیم شهرداری سیرجان فقط شش نفر این بازیکنان غیر بومی هستند و هدف ما این است که با همین بازیکنان بتوانیم جایگاه این تیم را از چهارم سال گذشته ارتقا دهیم.

جهان نجاتی گفت: بازیکنان ما آنقدر ناشناس هستند که هیچ تیمی حاضر به بستن قرار داد با آنان نیست زیرا در هیچ تیم باشگاهی یا ملی بازی نکرده اند و و اگر کسی میزان قرار داد بازیکنان ما را ببیند، صحبت های مرا تایید خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.