×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بایداز اروپا و آمریکا در ارتباط با بهبود وضعیت اقتصادی و گشایش در این حوزه قطع امید کرد/ارز دو نرخی باعث رانت و فساد است

به گزارش “سیرجان خبر” امروزه شاهد بحران ارزی در کشور هستیم به نوعی که قیمت ارز درگیر رفتارهای احساسی است و بدون آنکه هیچ منطق و استدلال محکمی وجود داشته باشد، در مدت کوتاهی رشد سرسام آوری را دارد که باعث ایجاد چالش در عرصه های اقتصادی کشور می شود.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ‌۲ نرخی بودن ارز در کشور خود موجب ایجاد رانت و فساد است و باید این مسئله اصلاح و جلوی آن گرفته شود و در این حوزه شفافیت صورت بپذیرد و از این طریق است که می‌توان جلوی مفاسد اقتصادی را گرفت.

وی اذعان کرد: جهش قیمت و گرانی‌ها امروز بزرگترین مشکل در جامعه تبدیل شده و ما نباید اجازه بدهیم ملت انقلابی ایران در تأمین معاش خود با مشکل مواجه شوند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان هشداری برای هر سه قوه بود تا برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکوشند و همگان برای تحقق بخشیدن این فرمایش رهبری باید به طور جد کار کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: از اروپا و آمریکا در ارتباط با بهبود وضعیت اقتصادی و گشایش در این حوزه باید قطع امید کرد اروپا و آمریکا پس از هفت سال نشان داده است که هیچگاه در این باره به ما کمکی نخواهند کرد و ما باید برای حل مشکلات اقتصادی‌مان به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

شهباز حسن پور گفت: تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تسهیل مجوز کسب و کار و … از مواردی است که برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باید به طور جد مدنظر قرار گیرد و به آن جامه عمل پوشاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.