×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
با بازیکنان بومی قهرمان نیم فصل شدیم / نیم فصل دوم کار سخت تری در پیش داریم

نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه هفته گذشته با قهرمانی تیم فوتبال شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت:ما برخلاف حریف های سر سختمان ( بم و اصفهان و حتی إیلام ) و بخاطر مشکلات مالی نتوانستیم به یارگیری در نیم فصل دوم فکر کنیم و کل برنامه ریزی ما تمرکز رو برنامه های بدنسازی تیم است.

جهان نجاتی گفت:ما حتی نتوانستیم مثل حریفانمان به یک اردوی آماده سازی برویم که بازیکنان تیم آمادگی بیشتری در شرایط اردو برسند.

وی اذعان داشت:با توجه به جلسات سپری شده با مدیر عامل باشگاه برای اینکه بتوانیم در شرایط بهتری مسابقات این نیم فصل رو سپری کنیم و از نظر ایاب و ذهاب که تمام سفرهای اعضای تیم و کادر فنی با اتوبوس صورت می گیرد که مدیر عامل باشگاه قول هایی در خصوص رفع مشکلات داده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان افزود: ما در این فصل کارمان سخت تر از نیم فصل اول است چون همه تیم ها توانسته اند با تهیه فیلم های بازی تیم شهرداری را مورد آنالیز قرار دهند و با برنامه جلوی تیم ما  ظاهرشوند که امیدوارم بتوانیم با ارایه برنامه های جدیدتر برای رویارویی با حریف هامون آماده تر باشیم.

وی در پایان اظهار داشت:ما افتخار میکنیم که با هفتاد و پنج درصد بازیکنان بومی شهر سیرجان توانستیم به مقام قهرمانی در نیم فصل برسیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.