×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
با کار جهادی و کار انقلابی مشکلات شهروندان حل می شود/مجموعه بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم پیش قدم است

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان روز گذشته با سرکشی از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری سیرجان، در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار علی دستوری پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سیرجان و اعضای محترم شورای شهر عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی عام المنفعه مصادیق خدمت رسانی به مردم است و خدمت صادقانه به مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر باعث رضایت خدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی بر لزوم پایان پروژه های عمرانی در زمان پیش‌بینی شده تاکید کرد و گفت: افتتاح پروژه‌ها در زمان پیش‌بینی شده علاوه بر تسهیل در عبور و مرور شهری سبب رضایت خاطر شهروندان شده  و سبب خواهد شد تا مردم طعم شیرین خدمت را احساس کنند.

سرهنگ دستوری درادامه گفت: باتوجه به اینکه شهر سیرجان در حال توسعه است و شهروندان سیرجانی مشکلاتی در محلات خود دارند از مسئولان شهرستان در خواست داریم پروژه ها را اولویت بندی کنند و پروژه هایی که عام المنفعه هستند ودر بازه زمانی کوتاه به بهره برداری می رسند را در دستور کار قرار دهند تا شهروندان از مزایای این پروژه ها بهرمند شوند.

وی گفت: مسئولین مربوطه باید مدیریتی برمنابع داشته باشند تا بتوانند حداکثراستفاده را از حداقل منابع داشته باشند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان از شهردار سیرجان خواستار شد که ازهمه ظرفیت های شهرداری استفاده شود تا پروژه های عمرانی سطح شهر به بهره برداری رسد و مشکلات شهروندان در بازه زمانی کوتاه حل شود.

سرهنگ دستوری گفت: ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست مشکلات مردم را به سامان برسانیم و ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردمی در عرصه های متعدد باعث پیشرفت های عظیمی شده است گفت: مجموعه بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم پیش قدم است و در هرجایی که حضور بسیج موثر باشد حضور خواهیم داشت تا با عث گره گشایی از مشکلات شهروندان شود.

شهردار سیرجان در ادامه این بازدید گفت: امیدورایم با برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع مسائل ومشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگداری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.

رضا سروش نیا گفت: شهرداری سیرجان تلاش می کند با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در آخرین ماه های باقی مانده سال به اتمام برساند و قطعا هدفی جز رضایت شهروندان را ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر نیز با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ها توصیه کرد : باید پروژه های شهرداری براساس زمان بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا از صرف هزینه های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

زینلی گفت: در حال حاضر اولویت کاری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است. وی ضمن تأکید درتسریع پروژه های عمرانی، عنوان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثرارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.