×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برتری تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه

footsalبه گزارش“سیرجان خبر” تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار دوستانه خود در ورزشگاه شاهدیه یزد به مصاف روسیه رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری دست یابد.

شاگردان خسوس در نیمه اول توسط محمد کشاورز و قدرت بهادری به گل دست یافتند. همچنین در اواسط این نیمه بر اثر اشتباه علیرضا صمیمی، گلر تیم ملی روی شوتی که روس‌ها به سمت دروازه ایران زدند روسیه به گل اول خود دست یافت. این دیدار در پایان ۲۰ دقیقه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران تمام شد.

در نیمه دوم ایران بازی هجومی را آغاز کرد و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه روسیه به وجود آورد، اما نتوانست از آنها استفاده کند و این روسیه بود که در یک رفت و برگشت توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه محمد طاهری و حسین طیبی برای ایران گلزنی کردند تا ایران ۴ بر ۲ از حریف اروپایی خود پیش بیفتد. پس از این گل روسیه از سیستم ۵ نفره استفاده کرد. در ادامه شاگردان خسوس هم از این سیستم استفاده کردند که این موضوع باعث شد ۳ گل رد و بدل شود. سهم روسیه یک گل بود و ایران هم توسط احمد اسماعیل‌پور و محمد کشاورز به گل رسید تا در پایان شاگردان خسوس با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری برسند.

مصطفی نظری، گلر ملی‌پوش تیم فوتسال نوریل نیکل امروز فرصت پیدا نکرد تا به میدان برود و علیرضا صمیمی گلر ایران بود.

در این دیدار خسوس در نیمه اول عکس‌العمل‌های جالبی داشت و چندین بار با عصبانیت با بازیکنان و نیمکت‌نشینان صحبت کرد.

پیش از این دیدار نیز تیم زیر ۲۱ ساله‌های ایران مقابل تیم امید روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

شاگردان خسوس در دومین دیدار خود امروز از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به مصاف روسیه خواهند رفت. همچنین تیم زیر ۲۱ ساله‌های ایران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز رو در روی امید روسیه قرار می‌گیرد.

روسیه در رده‌بندی جهانی در رده چهارم قرار دارد و ایران در رتبه هفتم ایستاده است. دو تیم پیش از این ۲۱ بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که سهم ایران ۴ بر و سهم روس‌ها ۶ پیروزی بوده و ۱۱ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده بود. ایران در رقابت‌های گرندپریکس مقابل روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. ایران با این برد انتقام شکست جام گرندپریکس را گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.