×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
برتری تراکتورسازی مقابل فولاد /استقلال لیگ را با برد شروع کرد

به گزارش“سیرجان خبر” نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که تراکتورسازی در حضور هواداران خود با نتیجه دو بر یک قهرمان فصل گذشته یعنی فولاد خوزستان را شکست داد.

تراکتورسازی ابتدا در نیمه نخست روی ضربه سر سامان نریمان جهان که با غفلت مدافعان فولاد زده شد، به گل نخست دست یافت.

در نیمه دوم فولاد سعی در جبران گل خورده داشت و در دقیقه ۷۴ روی ارسالی که با اشتباه حامد لک همراه شد، با ضربه سر یک مساریچ به گل تساوی دست یافت.

لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی سابق مس کرمان که چند سال در این تیم درخشیده بود و به تازگی به تراکتورسازی پیوسته بود، در نیمه دوم وارد زمین شده بود و توانست خیلی زود تاثیرگذاری خود را نشان دهد. او در دقیقه ۸۲ با شوتی محکم و دیدنی گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند تا هم نخستین ۳ امتیاز را برای رسول خطیبی و تیمش کسب کند و هم خود را از هفته نخست محبوب تبریزی‌ها.

استقلال – راه آهن

اما در دومین دیدار تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن رفت که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

رامین رضائیان در دقیقه ۳ در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که با یک شوت دقیق گل راه آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۶ ارسال خسرو حیدری از سمت راست در داخل محوطه جریمه به جاسم کرار رسید که او با یک شوت گل استقلال را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

در دقیقه ۷۴ سانتر خسرو حیدری در محوطه جریمه روی سر محمد قاضی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن گل دوم استقلال را رقم زد.

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، خسرو حیدری( از دقیقه ۸۹ یعقوب کریمی)، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری( از دقیقه ۴۶ هاشم‌ بیک‌زاده)، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی ( از دقیقه ۶۶ آندرانیک تیموریان) و محمد قاضی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب راه آهن:

وحید طالب‌لو، سیداحمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضائیان( از دقیقه ۶۰ علی علیپور)، محمد آبشک( از دقیقه ۷۵ میلاد محمدی)، رضا خالقی‌فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی و محمد غلامی( از دقیقه ۶۷ سیدامین منوچهری)

سرمربی: حمید استیلی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.