×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برخوردپراید باموتورسیکلت یک کشته برجا گذاشت

سرهنگ امین پاک ایزدی در گفت و گو با خبرنگار“سیرجان خبر” گفت: شب گذشته یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار فاطمیه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت پلیس راهنمایی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اذعان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پراید در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بلوار فاطمیه بوده که به یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می کند پس از برخورد موتور سیکلت با پراید موتورسیکلت منحرف و باپژو پارس که در کنار خیابان پارک بوده برخورد می کنند و راکب موتور سیکلت بر اثر شدت ضربه وارده به میان خیابان پرتاب می شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت می کنند.

پاک ایزدی با اشاره به اینکه کارشناسان علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم راننده پراید اعلام کرده اند، یادآوری کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین استفاده بیشتر مردم بخصوص جوانان از موتور سیکلت گفت :راکبان ،در هنگام رانندگی با موتور سیکلت مانند سایر رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، از لابه لای وسایل نقلیه عبور نکنند تغییر مسیر ناگهانی سایر رانندگان خطر جدی برای موتور سواران می باشد .

وی افزود: کلاه ایمنی صدفی برای محافظت از مروارید جان شماست و ساده‌ترین راه برای کاهش خطرات تهدیدکننده جان موتورسواران استفاده از کلاه ایمنی برای محافظت سر او در برابر ضربات ناشی از تصادفات است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.